بازی Persona 3 Reload، رکورد سریع‌ترین فروش بازی شرکت آتلوس را شکست

بالاخره پرسونا ۳ ریلود منتشر شد و طرفداران این سری  با خوشحالی دوباره با دانش‌آموزان دبیرستانی که از شلیک به سر قدرت‌های جادویی می‌گیرند، آشنا شده‌اند. پرسونا ۳ ریلود به سرعت به رتبه اول در جدول بازی‌های پرفروش شرکت آتلوس رسیده است، بیش از یک میلیون نسخه از آن در هفته اول عرضه شده است.

پرسونا ۳ ریلود در هفته اول عرضه خود یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شد، به عنوان سریع‌ترین بازی فروخته شده در تاریخ آتلوس! 🎉

تشکر فراوان از جامعه ما برای حمایت بی‌نظیر شما! ما منتظر شکستن رکوردهای بیشتر با شما هستیم. 💙 pic.twitter.com/C2abDAwCDs

— Official ATLUS West (@Atlus_West) February 8, 2024

پرسونا ۳ ابتدا برای پلی‌استیشن ۲ منتشر شد و اولین بازی در این سری بود که فرمول مدرن خود را تعریف کرد، اجتماعیت را با اکتشافات زندانی و داستان طولانی و احساسی ترکیب کرد. این بازی چندین بار منتشر شد و حتی سال گذشته به کنسول‌های مدرن منتقل شد، اما حتی نسخه‌های بهبود یافته هم نمی‌توانند با اثر شگفت‌انگیز و مغزآزاری که پرسونا ۵ رویال است رقابت کنند. پرسونا ۳ ریلود اما این شکاف را بسته است، با معرفی گرافیک و مکانیک‌های بازی اصلاح شده برای رسیدن به کیفیت بازیی که همه آن را انتظار داشتند.

اینجا چند بازی دیگر است که به تازگی به میلادهای معنی‌دار مشابهی رسیده‌اند: مانند "مانند اژدهای ابدیت: ثروت بی‌پایان" که در تاریخ ۱ فوریه عرضه شد، به فروش ۱ میلیون نسخه دست پیدا کرده است، گزارش فصلی نینتندو نشان داد که "اشک‌های پادشاهی" ۲۰ میلیون نسخه فروخته است، و بازی ویروسی "پالورلد" همچنان در حال رکورد زدن است.

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات