ایکس‌باکس چهار بازی مرموز را به سایر پلتفرم‌ها می‌آورد

همانطور که قول داده شده بود، مایکروسافت و مدیران ایکس‌باکس، فیل اسپنسر (رئیس ایکس‌باکس)، سارا باند (رئیس، ایکس‌باکس) و مت بوتی (رئیس استودیوهای بازی ایکس‌باکس) امروز جلسه ایی داشتند  تا برخی از "به‌روزرسانی‌های مهم درباره کسب‌وکار ایکس‌باکس" را به اشتراک بگذارند. خبر اصلی این است که چهار بازی آینده‌ای که قبلاً انحصاری برای ایکس‌باکس و کامپیوتر بودند، به سایر کنسول‌ها می‌آیند، اما اسپنسر بازی ها را اعلام نکرد. این بازی‌ها بیش از یک سال است که در ایکس‌باکس و کامپیوتر موجود هستند. اسپنسر می‌گوید، چند بازی از جمله بازی‌های کامیونیتی-محور و خدمات-محور هستند که پتانسیل کامل خود را در ایکس‌باکس و کامپیوتر به دست آورده‌اند. این‌ها فرانچایزهایی هستند که ایکس‌باکس می‌خواهد در آنها سرمایه‌گذاری کند. دو بازی دیگر کوچک‌تر هستند که برای انحصار پلتفرم ساخته نشده‌اند. اگرچه او عنوان بازی‌ها را به اشتراک نگذاشت، اما تأیید کرد که Starfield و Indiana Jones در آن گروه نیستند.

براساس منابعی که توسط The Verge گزارش شده، به‌نظر می‌رسد که چهار عنوان ممکن است Hi-Fi Rush، Pentiment، Sea of Thieves و Grounded باشند.

اسپنسر گفته های خود را به نرمی گفته بود، احتمالاً انتظار داشت که طرفداران ایکس‌باکس علیه این تصمیمات واکنش نشان دهند، با این حال با این عبارت اظهار کرد که "ما هر تصمیمی را با در نظر گرفتن سلامت طولانی مدت ایکس‌باکس می‌گیریم." او همچنین یادآوری کرد که ایکس‌باکس قبلاً بازی‌هایی را بر روی دیگر پلتفرم‌ها داشته است، به خصوص بازی ماینکرافت. اسپنسر همچنین به طور مختصر به تصمیم شرکت درباره اخراج بیش از ۱۹۰۰ کارمند اشاره کرد، اما در ارائه موارد منطقی کمکی نکرد.

باند هم اشاره کرد که ایکس‌باکس به آینده و برنامه‌ریزی مربوط به سخت‌افزارهای آینده نگاهی دارد و به طور کلی وعده داد که ارتقای فنی قابل توجهی انجام خواهد داد، اما در ارائه جزئیات محکم کمکی نکرد.

منبع : gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات