Fortnite Chapter 5 : فصل ۲ وعده‌ ی اضافه شدن اسطوره‌ای یونانی را میدهد

فورتنایت: فصل ۵ راه‌اندازی عظیمی برای بازی رویایی نبردی بود که توسط شرکت Epic Games توسعه یافته بود. این فصل نه تنها فصلی با موضوع مافیایی را به جنگ رویایی فورتنایت آورد، با یک پاسی رویایی جدید همراه بود، بلکه سه روش جدید برای بازی بازی را معرفی کرد: جشنواره فورتنایت، یک تجربه مانند باند راک توسعه یافته توسط Harmonix، فورتنایت لگو، یک تجربه بقا مانند ماینکرافت، و راکت ریسینگ، یک بازی مسابقه‌ای توسعه یافته توسط Psyonix استودیو Rocket League.

همانطور که فصل ۱ چپتر۵ به ساعت‌های پایانی خود می‌رسد، Epic Games فصل بعدی را فصل اسطوره‌ها و مردم عنوان کرده‌است، با وعده‌ی یک فصل با موضوع اسطوره‌های یونانی با پوسته‌های خدایان و الهه‌ها و بیشتر.

متأسفانه، این اعلان  تنها چیزی است که تاکنون از فورتنایت: فصل۲ چپتر۵ داریم، اما تنها این تیزر کمک زیادی به گمانه زنی در باره فصل2 میکند. به نظر می‌رسد یک پوسته‌ی زیبای پوزایدون در سمت چپ است، و یک پوسته‌ی هادز در مرکز به همراه شاید زئوس و آتنا جلویی. به نظر می‌رسد برخی از پروازهای گلایدر مانند گابلین‌های سبز در حال بازی هستند، همچنین، مکان‌های جدید از این اسطوره‌ها و الهه‌های یونانی در زمینه وجود دارند.

تنها کاری که میتوانیم انجام دیهم انتظار کشیدن است، اما خوشبختانه،  نیازی به انتظار طولانی نداریم زیرا فورتنایت: چپتر۲ فصل ۵ – اسطوره‌ها و مردم فردا، ۸ مارس، آغاز می‌شود.

منبع :  gameinformer

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات