MultiVersus در بعد از مدت ها آفتابی شد

MultiVersus، برادران وارنر. جنگنده پلتفرم کراس اوور رایگان، بازگشت بزرگ خود را در 28 می انجام می دهد. بازی بازسازی شده است و تقریباً یک سال پس از آفلاین شدن نسخه بتای باز آن باز می گردد.

کارگردان بازی Player First Games، Tony Huynh در دفتر خاطرات توسعه‌دهنده توضیح می‌دهد که MultiVersus از ابتدا در Unreal Engine 5 بازسازی شده است، به این معنی که جلوه‌های بصری و نورپردازی بهتری دارد. همچنین دارای یک نت کد کاملاً اصلاح شده برای ارائه آنچه Huynh وعده داده است بدون توجه به پلتفرم، عملکرد آنلاین ثابتی دارد.

هر جنگنده موجود، حملات و مکانیک های رزمی جدیدی را انجام می دهد، و Huynh قول می دهد که جنگنده های جدیدی در راه هستند. علاوه بر این، مراحل جدید با هنر مفهومی که عرصه‌هایی را بر اساس The Powerpuff Girls' Townsville و Dexter's Laboratory به تصویر می‌کشد، خودنمایی میکنند.

در نهایت، Huynh نشان می دهد که یک حالت PvE کاملاً جدید به بازی می آید. او به جزئیات نمی‌پردازد، فقط با لبخند«روش‌های اضافی برای بازی با پاداش‌های منحصربه‌فرد» را ارائه می‌دهد.

MultiVersus برای اولین بار در ماه می گذشته در نسخه بتای باز عرضه شد و شخصیت ها را در سراسر برادران وارنر قرار داد. ثابت از IP ها، مانند DC، Looney Tunes، و حتی Game of Thrones، در یک چرخش متمرکز بر برچسب های Super Smash Bros. مبارزه های این بازی در ابتدا بسیار محبوب و عموماً مورد پسند بود. برایان وور، نویسنده، در بررسی ما امتیاز 8 از 10 را به تجسم بتای بازی داد و نوشت: «بازی‌های زنده این پتانسیل را دارند که در مسیرهای ناامیدکننده حرکت کنند، اما MultiVersus یک پایه قوی دارد. اگر بتواند محتوا را به طور معنی‌داری منتشر کند و لبه‌های خشن آن را صاف کند، این می‌تواند به یک وسواس متقاطع جدید برای سال‌های آینده تبدیل شود.»

متأسفانه، ماه‌ها به‌روزرسانی‌های نادر و عدم ارتباط پس از فصل دوم بازی شاهد کاهش تعامل بود. Player First Games برای رسیدگی به این انتقادات، MultiVersus را از فروشگاه ها بیرون کشید. پس از بازگشت، این بازی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی در دسترس خواهد بود.

منبع : gameinformer

 

نظردهی (بدون نیاز به عضویت)
ثبت


    نظرات